Mooie locatie/uitvalsbasis voor wandelingen, terras,... Helaas hangjongeren 's nachts die veel lawaai maken en langs de campers voetballen. Wij komen owv die reden hier niet meer terug. Jammer, want het is een mooie plaats.

Christina056

Wij wilden overnachten. Na het lezen van de beoordelingen (correct) en deze te vergelijken met de plaats, besloten we verder te rijden.

• april 2023

Zoals beschreven jongeren met luide muziek direct naast de camperplaatsen. Kampeergedrag niet toegestaan. Genoeg voor ons om niet terug te komen.

• april 2023

Parking Erenstein