Camperplaats Roerdalen

Sint Odiliënberg, Roerdalen, Limburg, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

FANTASTISCH. Makkelijk in-en uitschrijven , 4 toiletten en 2 douches. Mooi wandel- en fietsgebied. 3 Oplaadpunten voor E-bike. Grote plaats op grind met veel gras voor de deur.

daar is alles wat je wil hebben , echt een super plek . 👍👍👍

bartje48

Een prachtig aangelegde camperplaats. In- en uitchecken geweldig geregeld zoals ook de stroomvoorziening modern geregeld is. Douches en toiletten top. Wij hebben er 4 dagen gestaan. Veel fiets en wandelmogelijkheden. Zijn nog niet uitgekeken en komen zeker weer terug.

daar is alles wat je wil hebben , echt een super plek . 👍👍👍

Camperplaats Roerdalen