Wij hadden hier al vaker gestaan, maar het blijft een geweldige camping, een super mooi groot veld, en ook mooie kleine veldjes Heel mooi en schoon sanitair, en aardige beheerders, die er veel energie in stoppen Wij komen zeker terug

Janny1post

nette rustige camping, voor ons te rustig. prima sanitair, schoon en zeer netjes, voor een paar dagen prima. omgeving ter voet of met de fiets is prachtig

Seff

Bedankt voor jullie fijne review!

Wat een heerlijke camping! Hier vind je nog de rust, de geur van het bos en de stilte van vroeger met het comfort van nu. Een pareltje waar we graag terugkomen.

Bedankt voor jullie toffe review! En graag tot ziens, groetjes anke

Seff

Bedankt voor jullie fijne review!

Bedankt voor jullie toffe review! En graag tot ziens, groetjes anke

Camping De Kleine Witrijt