Prima basis om fietstochten te maken. Wij maken geen gebruik van sanitaire voorzieningen,dus geen oordeel. Wij vonden de zeer drukke weg storend.(veel vrachtverkeer) En hadden geluk dat de wind uit de goede hoek kwam( betreft naastliggende varkensstal)

H&B

Keurige CP met alle voorzieningen en gloednieuwe sanitair. Mooie wandel en fietsroutes. vlakke plekken op gras. 15€ all in. 2 km naar winkels. Vriendelijke eigenaars. Ik zou deze plek zeker aanbevelen.

Koppel5

Vanmorgen gedoucht in het supernieuwe sanitair. Prima! Een trekkertje voor het afnemen van het glas en wanden zou prettig zijn! voor de rest van het verblijf: chapeau!

Camperplaats Budel