hier voor de tweede keer gestaan nu met vrienden het blijft een mooie plek om te fietsen en ook even in het winkeltje lekker bbq vlees gehaald de eigenaren zijn zeer vriedelijk en willen alles voor je doen om het je naar de zin temaken

Camperlent

goed naar ons zin gehad het Hemelvaart weekend. vol bezet maar heerlijk rustig om te staan, mooie fietsomgeving en leuke dingen om te bekijken en een terrasje te pikken. geweldig lekker vlees in hun shop en mooie planten. een plek om weer terug te gaan.

Camperplaats Puur Berkshire