roller255

Fijn dat u het een mooi grasveld vond. We hebben twee veldjes. Bij de ene kunt u last hebben van het verkeer. U bent vrij om op het andere veld te gaan staan. U betaald 12.50 per nacht voor 2 pers, 3.50 voor de stroom per nacht en 1.35 toeristen belasting p.p. Er is een toilet en geen douche, dit staat zo ook beschreven. U kunt water opnemen en lozen. Dit is gewoon basis. Wilt u meer luxe na 1 nacht bent u vrij om verder te gaan. Mochten er op of aanmerkingen zijn, horen we dat graag ter plaatse of kunt u mij bellen. een vriendelijke groet, Carmen Berkers

Heerlijke camperplek, warm onthaal door de eigenaar die ons naar een mooie plek bracht. Heerlijk rustig geslapen. Boerderijwinkel aanwezig en een versautomaat. Super plek. Water, lozen wc en water en stroom aanwezig. Wij komen nog eens aanwaaien

Ilse-en-Robbert

Leuke plek, leuke mensen, perfect voor een tussenstop, maar ook voor langere tijd.

Camperplaats de Berkers Hoeve