Wat een top plek is dit. alles wat je nodig hebt is er en al bonus lieve eigenaren. gratis koffie op de eerste avond een leuk idee. prijs is prima en heerlijk zacht gras aan je voeten. we hebben ook gefietst en leuke omgeving. komen we hier weer??? zeker weten Willy en Imke

Baccara

Gewoon genoten! De hartelijkheid van de eigenaren droeg daar zeker aan bij! Wij komen zeker terug!

B_Ellen

Voor ons de éérste keer hier op deze cp. Supervriendelijke beheerders. alles is aanwezig en zéér ruime plaatsen. Wegens het drukke Pinksterweekend konden wij evenwel niet blijven maar ook daar begrip voor. Komen hier zeker terug en dank aan de beheerders

Camperplaats Wouw-Het Beekdal