Rustige camping ruime vlakke plekken verhard of gras. Net sanitair warme nette douches. Afwas wordt buiten gedaan. Vriendelijke eigenaren ruim uitzicht over de bollen gras velden. wij hebben 2 nachten gestaan.

Jan&Teddy

mooie camping met grote plaatsen en zeer mooi grasveld helaas wordt het gras niet opgepakt sanitaire prima helaas veel last van de stationair draaien van de tractor en de grasmaaier bij nat weer last van gladheid bij het sanitair

van-Aken

Rustig gelegen boerderijcamping, mooi schoon sanitair, uitzicht over de landerijen, hele gezellige eigenaren

Camping Zonnehove