Een heerlijke plek met aardige eigenaren, die naast hun bedrijf de tijd nemen voor hun gasten. Je voelt je hier erg welkom. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.

Rob072

een camperplek zoals je het graag ziet, zeer vriendelijke ontvangst, mooie plaatsen, alles keurig verzorgd en! En dat in een mooie omgeving met voldoende fiets mogelijkheden

HJ588

wat een fijne camperplaats is dit, en zo leuk dat je in de stal kunt kijken . Heel mooi sanitair en super vriendelijke eigenaren. wij komen zeker nog xtje terug gr arie en marjon

ariemarjon

De stal is altijd open voor onze campergasten en daar maakte jullie gretig gebruik van met mooie foto's als resultaat. Fotomodellen zijn het he'. Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen. Groet Joost en Daphne

Camperplaats Op de Akkers