Prima CP, 4 Nachten gestaan, alles was netjes en schoon. Hardwerkende eigenaar samen met zijn vrouw en dochter die deze plek runnen. Ga zo door en bedankt voor de gastvrijheid en het wijdse uitzicht. groet,

#Gerard#

We hebben 3 dagen genoten van de rust op deze nieuwe CP. Schoon sanitair, goede WiFi en supermarkt op 10 min fietsen. Mooie fietsomgeving. Grijs water lozen is nog een beetje lastig (maar kan wel), maar dat wordt nog verbeterd. Voor ons een plek om te onthouden. T&H

Theo-Camperaar-i.s.-

Wat een rust om je heen op deze nieuwe CP! Sanitair is heel goed en schoon. Zeer vriendelijke eigenaren. Ruime camperplaatsen om te staan. 's Avonds kun je reeën zien lopen. Dit is een CP om naar terug te gaan!

Camperplaats 't Hooge Laar