Heerlijke rustige camping met van alles dichtbij en heerlijke fietsroutes. Of je nu naar Deventer wilt, Diepenveen, Schalkhaar of elders. Wij en onze dwergschnauzers hebben ons uitstekend vermaakt en komen graag nog eens terug groetjes Alfred Brinker en Hennie Oolbekkink

AlfredHennie

Mooie grote plaatsen, aardige beheerder en een prima huiskamer/gemeenschappelijke ruimte. Zeker een aanrader

hanoe

Prima camping, op fietsafstand van het centrum van Deventer. Vriendelijke ontvangst en schoon sanitair.

Boerderijcamping De Kleverkamp