Dit is een SUPER, SUPER, SUPER camping. Heerlijk rustig. Eigenaars Jeroen en Zendy super gastvrij. Sanitair super schoon. We komen zeker nog eens terug.

Zoefzoef

Geweldige camping in een prachtig gebied. Zeer hartelijk ontvangst door de beheerders. Mooie grote plekken en zeer goed sanitair. Komen zeker weer terug op deze camping. Gr Henk en Gea

HenkvK

alles op en top geregeld hier. Mooie grote plaatsen, zeer vriendelijk ontvangst en een mooi vertrekpunt naar oa Giethoorn.

Plem

Fijn dat jullie genoten hebben van onze camping en ons prachtige gebied! Bedankt voor de mooie review en graag tot ziens! Hartelijke groet, Jeroen en Zendy

Camping De Schaarkamp