Fijne gezellige sfeer, vriendelijk en behulpzaam . Leuke omgeving om te fietsen en te wandelen . Helaas maar één nachtje. We komen zeker een keer langer tijd terug. Bedankt voor de gastvrijheid. Groetjes Dick en Hannie

Pepper18

Fijne en gemoedelijke camping, jammer dat we plotseling moesten vertrekken. lidia en Bram bedankt voor jullie begrip . we komen zeker een x terug groeten Ria en toon

Super leuke camperplaats. lijkt wel een kleine sprookjesbos mooie omgeving om te wandelen fietsen lydia bedankt voor je gastvrijheid wij komen zeker weer terug Liefs Ron & Wendy en Ace 🐾

Beste Ron, Wendy en Ace, Bedankt voor jullie lieve review! We zien jullie graag terug op de camping! Liefs Lydia

SVR minicamping Haflingerhof De Heksenketel