een onrustige camping. er is veel reuring.sanitair is in orde. maar ik krijg hier geen campinggevoel. allemaal een beetje onrustig. de grond is zacht door veel regenval. alle caravans worden met de trekker van de camping gereden. we vinden het te prijzig in totaal.

willemd

Dank voor het delen van uw ervaring. Het was afgelopen week mei vakantie en mooi weer, waardoor er inderdaad veel drukte op de boerderij was! Spijtig te horen dat u het daardoor niet fijn hebt gehad. Buiten de vakanties om, is het zeker een andere ervaring. Wij wensen u een fijn weekend! Team Bouwlust

Janneke-en-Nico

Beste Janneke en Nico, Dank voor het delen van jullie ervaring! Er worden op dit moment huizen gebouwd aan de overkant van de weg en jullie hebben het niet getroffen met overlast van het heien van de eerste palen. Inmiddels is die fase voorbij, maar daar heeft nu niets aan uiteraard. Het klopt dat wij een zorg boerderij zijn voor kinderen met autisme. Het spijt ons dat u hierdoor niet heeft kunnen genieten. Wij komen u graag tegemoet, stuur u ons nog even persoonlijk mailtje? Dan lossen wij dit graag samen op! Team Bouwlust

Wat leuk om uw ervaring te horen, dank daarvoor! Team Bouwlust

Wat leuk om uw ervaring te horen, dank daarvoor! Team Bouwlust