Cp staat niet aangegeven.Na lang zoeken, ook in hotel, vonden we onvriendelijke man die ons de overnachtingsplekken wees. Hij zei dat het NOK 300 kostte en liep weer weg. voelde niet goed, kwam bovendien veel verkeer langs. We zijn doorgereden.

jien-en-mart

Goede overnachtingsplek. Best wel rustig ondanks weg vooral in de nacht. Stroom bij de prijs in. Water ook aanwezig. Ook wandelmogelijkheden naar beneden ski center. Ook horeca mogelijkheden. Vriendelijke uitbater.

gis1ter

prima plek voor 150 nok inclusief stroom. vlakke plekken, verder geen voorzieningen. alleraardigst ontvangst!

• Sudndalen 110

3577, Hovet, Norway, Noorwegen