Een mooi gelegen camping en van alle gemakken voorzien. Rustig ook, want hoewel dicht bij de A9 was dit totaal niet te horen. Ik vond de prijs voor het gebodene echter behoorlijk hoog voor het voorseizoen: €34,00 zonder electriciteit (€17 per persoon). En daarbovenop douche voor €1 per keer.

paolodialpho

De camping ligt vlakbij de A9 en ligt mooi in de Kalkalpen aan het Elisabetsee. Het sanitair gebouw is verwarmd, netjes en schoon. Douche kost €. 1 . Wij betaalden voor camper met 2 personen €. 25 voor 1 nacht met stroom.

Camping Obermayr Elisabethsee