De camperplaats is open het is onlangs overgenomen van de Nederlandse eigenaar. Het water was nog niet op orde daarom hebben wij niet hoeven te betalen. Ik zou er zeker terug gaan heel vriendelijk te woord gestaan in goed Engels.

Camperita

Er 1 nacht gestaan op doorreis. Wij stonden er als enige. Alles prima in orde. Of er veel te beleven valt hebben we niet ontdekt gezien doorreisstop. Ideale camping als je op zoek bent naar dagje rust. 80 PLN voor 1 nacht voor camper en 2 personen.

Hotel Camping Jazy