Kleine camping en geen luxe, maar alles netjes voor elkaar en prima wc's en douches. Op de fiets naar de stad kan over een fietspad. Aanrader!

Een prijs update, wij betaalden 155 zloty's per nacht. Daar zit alles bij in

Voor ons was het heel fijn te merken dat je 24/7 kunt inchecken bij de receptie van het restaurant. Na een rit van 550 km waar we 11u over gedaan hebben. Zeer vriendelijk ontvangst in het Engels. Douches zijn heerlijk.

Een prijs update, wij betaalden 155 zloty's per nacht. Daar zit alles bij in

Camping Adam