Een zeldzaam mooie camperplaats. Alle voorzieningen zijn beschikbaar die je als camperaar nodig hebt. Je komt hier heel fijn tot rust omdat je midden in de natuur bent met vogels en bloemen om je heen. De eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam.

Bart-Waanders

De eigenaar heeft een paar prachtige plekken aangelegd met stroomvoorziening. Uitzicht vanaf die plekken is adembenemend mooi, eerlijk is eerlijk. Maar het ontbreken van sanitair (behalve 1 toiletpot zonder dak) maakt het echt niet meer dan 3 sterren waard. Daarvoor moet je dan ook nog €15 betalen.

Evers.co

Hallo. Allereerst bedankt voor uw constructieve commentaar. Het is waar dat we een locatie hebben met een ongelooflijk uitzicht op het water, de afvoer, het water, de elektrische sanitaire evacuatie en de wifi-installaties die gewoonweg onberispelijk zijn. En het is waar dat we beginnen met het plaatsen van een complete badkamer met toilet, wastafel en douche, maar die is momenteel in aanbouw!!!! We hebben het voortijdig toegankelijk gelaten, maar terwijl we onze Van-campervrienden waarschuwden dat het in aanbouw is. Excuses voor dit nadeel van uw verblijf bij ons. Maar ik hoop jullie een dezer dagen weer te zien, als de toiletten helemaal klaar zijn Ludo

Quinta Lilou