prima uitvalsbasis voor Lagos. alles op loopafstand. 6 plaatsten voor campers maar toen wij er vannacht stonden, waren er nog 2 rijen met campers extra op het parkeer terrein. supermarkt Pingo Doc: Bedankt voor de gastvrijheid!

• december 2023

Fijne cp plek, veilig, tot 23.00 uur verlicht. Als de cp vol is kan je parkeren op de parkeerplaats voor de cp. Op loopafstand van gezellige jachthaven, restaurants en cafés 20 minuten lopen naar historisch centrum. Zijn hier 3 dagen gebleven. Super stad. komen zeker terug

• december 2023

• Rua D.ª Maria