Bijzonder mooie camping, zeer vriendelijk ontvangen met een drankje door de eigenaars. Eigenaars spreken Duits, Engels en Roemeens.

Sjonnies

fantastische plek. Na 2 weken onderweg voelt het als een wellness centre. De gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk. Als je hier heen gaat heb je een leuke tijd!

PCVisser

Wat een heerlijke camping, wat een aardige en behulpzame mensen. we hebben genoten bij jullie Claus en Valentina, a place to be!! Dank voor de heerlijke Deutsche brötchen!! 👍

Camping la Gradina