wij hebben hier enkel iets gedronken omdat we een wasmachine nodig hadden en die hier niet aanwezig was zijn we door gereden wel een mooie verzorgde plaats om te overnachten alles is aanwezig en gratis als je hier een maaltijd neemt

fgjhfghhgg

Mooi dicht bij de snelweg, prima overnachtingsplaats. Lekker gegeten in het bijbehorende restaurant.

CeesEl

Prima plaats voor een overnachting op doorreis. Goede voorzieningen, prima restaurant erbij. Kosten 10 euro wanneer je stroom en sanitair gebruikt, anders gratis.

Majolka