• augustus 2021

Fantastische plek naast buffet. Wij moesten echter €5 betalen voor een paar uur of dag, nog eens €5 om te overnachten en als we morgen nog een tijdje willen blijven dan wordt het €15. De plek, zonder voorzieningen is het wel waard. A de pittige kloventocht smaakten bier en langose 😋

• augustus 2020

• augustus 2019

Zeer rustige wandelparkeerplaats buiten het dorp en startpunt voor een mooie, niet zo gemakkelijke wandeling in de Prosiecka-vallei door een kloof naar een waterval, een echte aanrader

• augustus 2021

• augustus 2020