Auto Camper Jun

Jun, Granada, Andalusië, Spanje

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Niet echt dicht bij Granada. De tuin van een ambachtsman, vergelijkbaar met een vuilnisbelt. Verontwaardigd reden we weer verder. Er zijn verschillende parkeerplaatsen die mooier en gunstiger gelegen zijn.

Hans24

sorry, maar dit vinden wij echt geen camperplek. je komt terecht op een industrieterreintje waar de campers veel te dicht op elkaar staan.

Hvos

Nette locatie en beveiligd ! Om Granada en Alhambra te bezoeken. Neem de tijd voor de trip naar Granada en Alhambra. Rustige nacht en sanitaire voorzieningen om de hoek. Douche en toilet op terrein

Auto Camper Jun