Prima camping op loopafstand van Ronda. Ronda ligt wat hoger waardoor het wat frisser is en je in mei nog niet het zwembad in kunt. Het zwembad was als één van de weinige wel al geopend. Wij hebben heerlijk gegeten in het (ietwat gedateerde) restaurant. Vriendelijk personeel!

PeterHol56

mevrouw bij receptie een en al vriendelijkheid. Camping was vol maar we konden op ander terrein staan, omheind. douche, toilet, en dat voor €18 per nacht. Prima plek voor 2 nachten om Ronda te bezoeken.

Camping El Sur