Geen reactie ontvangen op mail en ook verschillende keren gebeld, maar geen reactie. Weken later nog steeds geen reactie ontvangen. Geen auto reply mail of melding op de website (in het geval er iets aan de hand zou zijn, waarvoor ik begrip zou hebben). Jammer, het leek ons een leuke plek.

henk&annie

Mooie schone camping met goed restaurant. 5 minuten fietsen naar het leuke stadje.

loutje-1956

Wij waren hier 16/3 en hebben genoten van een mooie nette camping. Sanitair 10/10 netjes clean modern en allemaal ter beschikking! De keuken v h restaurant is zeer aan te bevelen! Vraag wat de keuken te bieden heeft en vers is! We werden bediend als koningen!

Camping el Nogalejo