renelly

Hartelijk dank voor jullie woorden! Ik moet zeker Nederlands leren! Tot de volgende keer! Carlos -- Thank you very much for your words! I definitely have to learn Dutch! See you next time! Carlos -- Muchas gracias por tus palabras! Sin duda, tengo que aprender holandés! Hasta la próxima! Carlos

In het voorjaar hier een paar dagen gestaan, maar nu op terug reis uit zuid Spanje toch weer even langs Carlos. Want dit is niet 5 sterren maar 10. Gewoon Toppie, gr. Rijk & Wilma. Uit Andijk.

Heel erg bedankt uit de grond van mijn hart! Je kunt je niet voorstellen hoe blij ik ben om je weer te zien. Bedankt! Carlos -- Thank you very much from the bottom of my heart! You can't imagine how happy I am to see you again. thank you! Carlos -- Muchas gracias de corazón! No imagináis la felicidad que me da volver a veros. gracias! Carlos

KlazinaWim

Heel erg bedankt! We doen ons best en het is echt fijn als we mooie recensies krijgen. Bedankt en tot de volgende keer! Carlos -- Ontzettend bedankt! we doen ons best en het is een waar genoegen als we zulke mooie recensies ontvangen. bedankt en tot de volgende keer! Carlos -- Hartelijk bedankt! Wij doen ons best en het is een echte voldoening als we zulke mooie recensies krijgen. Bedankt en tot snel! Carlos

Ecocamping Rural Valle de La Fueva