Een erg goed verzorgde plek. Wij stonden er met 5 campers en hadden een rustige nacht. Er zijn meerdere wandelroutes. Alleen de prijs van het water klopt niet, je krijgt 25 liter voor 1 €. voor ons is dat voldoende. Als tip: Een grotere afvalbak zou handig zijn., nu puilde 1 van de 2 uit.

jideboer

Ole voor de stad en felicitaties aan de burgemeester. Allemaal perfecte stad, heel voorzichtig en schoon. Slechts één bar, charmante, vriendelijke mensen, goed en goedkoop eten.

meri

Bedankt dat we van deze fijne plaats mogen gebruik maken, zo prachtig dat jullie dit hebben gemaakt . Wij zijn hier nu wel op een moment dat we er geen gebruik kunnen van maken maar het zwembad ziet er ook prachtig uit . Dank u wel .

Camper Carparking