Alles top In Bilbao fiets helmen uit de fietstas gestolen Dit doen we al 5 jaar zonder slot Later in de Pinxtos locatie waar we heerlijk gegeten hebben waarschuwde ze ons ook voor fietsen dieven Weg naar boven erg steil kan ook anders want naar beneden was eitje Maximale lengte gaat

Sempre-Dritto

prachtig uitzicht, schoon, avond rustig, mooie plekken ook voor grote campers(9 m) , met fiets naar Bilbao goed te doen. wel flinke klim. tussen 800 uur en 1000 uur gaan veel campers weg. met de bus ook te doen maar hondenbezitters let op: honden mogen niet in OV.

haakma1960

mooie camping/camperplek. Fantastisch uitzicht. Lopend naar de stad is goed te doen (1.4 km). Vanaf de bushalte 300 m de Kobeta Bidea aflopen. Linksaf de trap af. 387 treden. Omhoog kostte ons een half uur.

Autocaravaning Kobetamendi