Fijne, rustige camping met grote plaatsen, schoon sanitair, broodservice en een heuse bibliotheek. Wielewaal, boomklever en hop hoorbaar en af en toe zichtbaar. Complimenten voor Vera en Eddy.

stan-wempe

Wat een prachtige natuurcamping met zeer vriendelijke Nederlandse eigenaars, die je ontvangen met een glaasje cava. Wij zouden 2 nachtjes blijven en dat zijn er 4 geworden. Schoon en net sanitair. Prachtige wandel en fietsroutes, oud stadje op loopafstand. 5 sterren dik verdiend.

Camping El Burro Blanco