Cáceres Camping Cat.1

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Berry2022

Wij zijn super vriendelijk ontvangen en uiterst correct geholpen. ook toen ik later nog wat vragen had, werd ik vriendelijk te woord gestaan. Hebben een fijne plek met eigen sanitair gebouwtje.

bettyblankenberg

Niet echt een recensie omdat we niet op deze site hebben verbleven. Voor de duidelijkheid hebben we geprobeerd om voor 2 nachten te boeken (11/12 mei). vertelde dat ik niet kon boeken omdat ze een minimumverblijf van 3 nachten hebben.

Cáceres Camping Cat.1