prima camperplaats, hartelijk welkom, makkelijk om met bus naar stad te komen, alles wordt vriendelijk uitgelegd Aanrader

maartenschneider

je wordt aardig ontvangen, maar als je eenmaal binnen bent, zijn er veel regels! niet douchen na 20.00 uur! ook al moet je ervoor betalen! elektriciteit komt nog bij de camperplaats, al met al veel te duur voor wat geboden wordt.

Hellingsteijn

Natuurlijk zijn er regels om ervoor te zorgen dat mensen zich op hun gemak voelen. Deze dame kwam buiten de tijd douchen, en zelfs daarmee liet ik haar douchen. Aan de andere kant zijn de prijzen voor iedereen zichtbaar. Als je het er niet mee eens bent, blijf dan gewoon niet.

Leuke camping, doet wat het moet doen. leuke eigenaar, fijn zo’n bar. goede sangria. helaas wilden we door en konden we de band niet zien op woensdag. volgende keer beter!

• Costa de San Marcos [N-634] 76

15820, Santiago de Compostella, Spanje