Betonblokken op de weg alles afgesloten.

• oktober 2022

De plaats kan worden gebruikt voor overnachtingen. Geen berisping van de politie. Betonnen traveeën tot 8m. Geen service, geen verlichting, erg eenzaam. Pas op, 's nachts probeerden ze de fietsen van de trekhaak te stelen. Gelukkig waren ze goed beveiligd. Dus alleen geschikt voor een overnachting

• augustus 2020

Waren in het verleden hier al een paar keer geweest zonder problemen. Nu, augustus 2020, werden we vriendelijk gevraagt om ons stoeltje binnen te nemen en overnachten is verboden. Dus je kan er bij deze niet meer terecht, jammer.

Filipvd

Betonblokken op de weg alles afgesloten.

• oktober 2022

• augustus 2020