2024 Camperplek is okay. 30 plaatsen, 1 douche en 1 toilet. 8 euro + 3 euro stroom + 2 euro douche = 13 euro. Stad met winkels op 3 km. Contant betalen. Wij hadden slapeloze nachten van het hondengeblaf in de nacht. Mooi fietsen langs het waterkanaal.

kobuskiep

Waarom hier camperlengte maximaal 6 meter zou zijn ,oals vorige review is voor mij een vraagteken, hier staan campers langer dan 8 meter zonder problemen. Wij komen hier al jaren en vinden het hier super fijn met vriendelijke beheerders.

smeets

Niet geschikt voor campers langer dan 6 meter! stijle opgang, te bereiken langs hele smalle weggetjes door het dorp heen. Vraagt stuurmanskunst! Als je absoluut het natuurgebed in wilt: OK, verder geen aanrader.

Camperstop Sierra Espuna