Prima plek voor een CP in leuke stad. grijs water lozen is op P strook 1 m hoger achter de waterkraan. Via Verde van uit deze stad. Op 20 km National Park Bardenas Reales, zeer de moeite waard, ruige woestijn natuur, ook voor niet 4x4 een leuk rondje te rijden over goede onverharde wegen

Hanvoyageur

Omschrijvingen hiervoor kloppen. plaatsen geschikt voor ons maar smal. Kapel in kathedraal is een aanrader. Niet geslapen: was niet nodig, maar zou iets anders gezocht hebben ivm veel rondhangend volk.

• november 2021

Deze Aire ligt midden in de bebouwde kom in een grote stad. Het is een verharde parkeerplaats die afloopt en vol met auto's staat. Voelde me hier niet veilig en de beschikbare parkeerplaatsen waren te klein voor ons dus zijn we verder gegaan

• november 2021

• Avenida de la Argentina 20