er stonden 21 campers op niet officiele plekken. de politie meerdere keren voorbij zien komen. Mercadona kortbij. binnenstad erg stijl!

GThoonsen

nette camperplaats om het oude centrum te bezoeken. was wel een flinke klim. en de plekken die eigenlijk bestemd zijn voor de campers zijn snel vol. maar er is ruimte genoeg en dit wordt gedoogd. geen voorzieningen op vuilnisbakken na.

willemdiana

Mooie afgebakende plekken voor campers. We liepen alleen langs de boulevard, op maandagavond moet iedereen vertrekken. De verderop gelegen grote parkeerplaats vinden wij geen alternatief (werkzaamheden en er stond een enorme tent met NP borden her en der).

• Cami de l'Álgar 23V

03590, Altea, Spanje