zeker een plaats om naar toe te gaan . leuke gastvrije mensen de maaltijd was heerlijk en heel gezellig. s.morgens even naar het dorp om vers brood te halen en niet te vergeten ook mijn haren weer geknipt bedankt voor de fijne dagen Antoinette en Albert

Firefighter52

Dank je wel Antoinette en Albert! We hebben alles met plezier gedaan, tot de volgende keer!

Wat een fijne locatie en een gastvrije familie. Zeer ruime plaatsen met goede voorzieningen. Gezellige en lekkere gezamenlijke maaltijden. Het was top en we komen zeker weer terug.

Gino&Brigitte

Lieve Gino en Brigitte, bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende keer!

in 1 woord heerlijk fijne grote rustige plek twee keer mee gegeten wat beide keren heerlijk en super verzorgd was kortom 👍👍

judal

Dankjewel Judal voor de 5 sterren! We zien jullie vast nog een keer terug!

Gino&Brigitte

Lieve Gino en Brigitte, bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende keer!

judal

Dankjewel Judal voor de 5 sterren! We zien jullie vast nog een keer terug!

Casa Severin