Wij vonden het een rommeltje en zijn doorgereden tot groot ongenoegen van de beheerder, die al schreeuwend zijn ongenoegen uitte.

Johan-en-Marianne

Er is geen rommel, het gras is iets langer dan normaal omdat de regen het regelmatig maaien heeft verhinderd, geen rommel, geen afval. In- en uitrijden zonder te checken welke voorzieningen er zijn (meestal aan het zicht onttrokken) en niet inchecken bij de receptie wordt afgekeurd.

• augustus 2020

Hele leuke stopplaats, vriendelijke boer. toilet is schoon, 10 £ per dag, echt de moeite waard.

• augustus 2018

Fijne (gras) plek achter een hek met een slot erop waarvan je de code krijgt. Wij hebben £10,- betaald. Wc aanwezig, schoon water en lozen wc cassette (staat niet in beschrijving maar wel aanwezig)

• augustus 2020

• augustus 2018