Prachtige camping met alle voorzieningen. Vriendelijke ontvangst met uitleg over alle mogelijkheden . Samenvatting op papier. Sanitair blinkend schoon. We hadden langer willen blijven maar alles was besproken.

fstuif

Goede camping om diverse bezienswaardigheden aan de noord kust te bekijken. Sanitair was super schoon. We betaalde 32 pond voor 1 nacht incl. stroom. Een tip is om vooraf even te bellen of er plek is.

• december 2022

Best uitgeruste en onderhouden camping in Norn Iron. Perfecte locatie voor het verkennen van de noordwestkust. Dit park helemaal aanbevelen *****

• december 2022

Ballyness Caravan Park