Geen parkeergelegenheid voor stacaravans. Alleen klasse 1 auto's. Gesloten voor campers, alleen personenauto klasse 1.

Stig-Forsberg

Vroeger kwamen we hier vaak. Veel rustige parkeerplaatsen maar vandaag hebben we een verrassing gevonden 😪😪. Van 1/4 - 30/9 betaal je 24/7. De prijs is 12:-/uur of 150:-/ 24u. Geen enkele vorm van dienstverlening. Grote teleurstelling.

FridaRJTadmemmtts

grandioos deze gratis cp plek met plee, zeker bezoeken als je in de buurt van Stockholm bent.

Naturreservat Käringboda