Eerdome

Ondanks de modderige grond vond de eigenaar een droge plek voor ons, met elektriciteit. De prijzen zijn redelijk en de site is fantastisch. De stad WEGGIS verdient zijn bijnaam als de riviera van Centraal-Zwitserland.

JCEBS

Erg fijne plek gehad voor 2 nachten! In principe aankomst voor 19.00 uur. Wij kwamen rond 19.30 uur aan maar kregen nog een plekje op de verharding. Super mooie omgeving! Met het treintje de Rigi berg op gegaan en de panorama route gelopen! Zeker een aanrader! Mooi fietsen richting Vitznau!

• Eichistrasse 6

6353, Weggis, Zwitserland