@Dani-i-Dolors
Campercontact-Mitglied seit 2019
Über mich
- Reisegesellschaft:
- -
- Mit Haustieren?
- NEIN
- Wohnmobil-Enthusiast seit:
- -
Mein Wohnmobil
- Wohnmobil:
- -
- Modelljahr:
- -
- Länge des Wohnmobils:
- -
- Basisfahrzeug:
- -
- Wohnmobiltyp:
- -
- Besitzen oder mieten Sie ein Wohnmobil?
- -
Meine Beiträge
Aktivitätszeitleiste
Sitecode: 15277
Cap servei excepte llum, buidatge i aigua (5 € Mehrpreis). Ofereixen piscina en lloc de dutxa, pro 8 € pro Person. Plätze mal condicionades (pels 10 € que demanen). Expliquen que no és lloc pro Wohnmobil, si no per autocaravanes grans. Marxem.
Sitecode: 60483
Parcel • les amb arbres petits, però espaioses. Recepció agradable. Häutet Mücken und Insekten. Camí a la platja agradable. Cala amb sorres blanques i aigües blau turquesa i cristal lines. Labavos korrigiert die Netze. Aigua calenta gratis.
Sitecode: 7675
Parceles agradables, recepcionistes simpàtics. Camí a la platja travessant el bosc i zona urbanitzada. Platja molt maca, no hi havia acumulacions de posidònia. Restaurant amb bona cuina, però una mica verliehen.
Sitecode: 68453
Paket • les amb molta ombra. Labavos korrigiert, aigua calenta gratis. Poc tranquil, per l'animació infantil (Ball per la nit). Se send la música dels altres càmpings. Fàcil i atractiu accés a la platja, feste Dünen. Platja molt gran, però amb moltes ruht de posidònia; aigua molt tèrbola.