mooie camping aardige mensen niet duur wij komen weer

Gerritveldkamp

De plaats wordt momenteel gerenoveerd, alles is zeer schoon en goed onderhouden. Prijzen nog steeds ok Maar meer dan dat mag het niet zijn. Zou terugkomen en kan hem alleen maar aanbevelen.

Mediablue

12 prachtige camperplekken bij de ingang voor 20 euro per nacht voor 2 personen incl. electra , douches en verzorging Camper . Aardige eigenaar. Grote gedeelten van de camping worden gemoderniseerd .

mooie camping aardige mensen niet duur wij komen weer

Campingpark Haddorfer Seen