06 mei hier overnacht. Helaas stonden er een aantal campers breed zodat er nog wel een stroom aansluiting vrij was, maar hier kon niemand gebruik van maken. We zijn er bij gaan staan en hebben heerlijk geslapen. Prima plekje

rhijn

13/14 feb. Jammer dat veel camperaars onfatsoenlijk parkeren; 3 campers op 4 plaatsen! Er was nog wel een stopcontact vrij dus heb hem er maar naast gezet. Rustig geslapen.

Peruutje

01-08-2023. CP met voorzieningen op een rustige locatie. Prima.

Peruutje

01-08-2023. CP met voorzieningen op een rustige locatie. Prima.

An der Emshalle