Mooie camperplaats, service betaald. Je kunt wel de pech hebben dat jongeren tussen 16 en 18 uur rond de picknickplaats scheuren met een brommer en dat er vervolgens tussen 19 en 21 uur geoefend wordt op het ernaast gelegen basketbalveld. Enfin: ‘s nachts rustig…

• juli 2020

Alle voorzieningen zijn afgesloten, men wordt doorverwezen naar "musée Agricole", sitecode 64808. Er wordt nog wel overnacht.

• mei 2020

Max aantal plaatsen ca 6 ipv 1. Ik had er vorig jaar foto's bij opgezet maar die zijn dus niet meer te zien.

• juli 2020

• mei 2020