• mei 2021

nu zéér rustig. we staan alleen. stoeltjes en tafeltje op het gras (glas wijn op het tafeltje). helemaal prima hier. ook lekker gewandeld.

• oktober 2020

Een leuke, rustige plek net naast het dorpsplein. Ernaast is een prima restaurant, Auberge sans frontière. Heerlijk gegeten maar niet goedkoop; lunch is à la carte en daardoor erg duur. Aan het dorpsplein (50 m verderop) zit een restaurantje met een kleine kaart, gerund door een Nederlandse dame.

• juli 2019

Heel rustige nacht gehad. Stonden hier alleen, wat ons verbaasde. Op zondagmiddag gaan eten bij Auberge sans frontiere om de hoek.Was werkelijk ontzettend lekker. Allen daarheen !

• mei 2021

• oktober 2020