aardige mensen, prima plek dicht bij de oude stad. niet voor lang staan maar voor een bezoek aan de stad goede optie. met lekkere douche en schoon toilet. we vonden 30 euro totaal wel wat aan de prijs.

erna

Met afstand is dit de wonderlijkste cp die ik ooit bezocht. Ja, de mannen zijn superaardig. En ja, het is dicht bij de stad en ja, er is toilet en douche etc. Maar het is ook een kleine binnenplaats achter een schuur. Als het pleintje vol is, zijn er nog plaatsjes in de schuur.

IL Parcheggio del Borgo