mooie camperplek, gescheiden door heggen. op fiets of loopafstand van binnenstad. schoon sanitair! mooie fietsroute naar Pisa of langs de rivier. aanrader als je naar Lucca gaat!

Mirjam1965

zoals hieronder omschreven, prima plek om Lucca ts bezichtigen! je kam er lopend heen. Sanitair is schoon en voldoende, wel zelf toiletpapier meenemen. Vriendelijke beheerder/eigenaar. Het is dat de plekken niet groot zijn anders hadden we wel langer gebleven.

s.van.egmond

Per dag wordt er per persoon een tax van € 2,5 gerekend. Dit is niet op hun website vermeld. Aldus speciaal tarief voor 3 nachten = 70 + 15 = € 85.

Area il Serchio