• juni 2021

Vijf sterren voor het bijzondere concept: Kamperen met een christelijke gemeenschap voor mensen met een handicap. Een gebedsruimte nodigt uit tot bezinning. Vriendelijke, ontspannen sfeer. Staanplaatsen op ruim grasveld met stroom en water. Geen verwijdering, geen douches of toiletten.

• juni 2021

Leuke eenvoudige camping met aardige eigenaren. woon/zorg boerderij waarbij we vrij mochten rondlopen om alle leuke dieren te bewonderen. We boften, er waren de kleine kittens! ps, geen sanitair aanwezig.

• augustus 2020

• augustus 2020