Camping lekker dicht bij Enkhuizen. Vriendelijke mensen. Veel verharde plaatsen: was nodig met het natte weer.

FrankyTilburg

Heerlijk rustige camping, met uitzicht over de velden. Zeer vriendelijk beheerder. Uitstekend sanitair. Maar als de camping vol staat, is het misschien wat weinig. Ontzettend leuk om van bovenaf het geiten melken te zien. We hebben hier genoten, ook van de fiets en wandel mogelijkheden.

EuterpeNL

rustige camping, vriendelijke mensen. prima om te staan en prijs/kwaliteit meer dan goed!

Camping De Grote Bredelaar